Fejlődj a vendégek véleményeire építve

Fogd fel a visszajelzést növekedési lehetőségként.
Szerző: Airbnb, 2024. febr. 26.
2 perc olvasás
Frissítve: 2024. febr. 26.

A jobb értékelések és vélemények több foglaláshoz és nagyobb bevételhez vezethetnek. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan kezelheted a véleményezési folyamatot, és hogyan lehet fejlődés a visszajelzésekből.

Kérj visszajelzést

Kérj visszajelzést, így megmutatva a vendégeknek, hogy tényleg fejlődni akarsz.

  • Küldj ütemezett üzenetet a távozáskor. Kérj privát visszajelzést a vendégektől, beleértve a konkrét ötleteket arról, hogy mitől lehetne még jobb a vendégélmény.

  • Írj véleményt a vendégeidről. Ez emlékezteti őket, hogy nyilvános véleményt írjanak rólad. A távozás után 14 napotok van véleményt írni egymásról.

Tanulj az értékelésekből és a véleményekből

Alakíts ki egy egyszerű folyamatot annak meghatározására, hogy mely javaslatokat építed be.

  • Olvass el minden véleményt. Köszönd meg a vendégeknek a véleményüket, és a helyedet, a rutinodat és más vendégek szempontjait figyelembe véve gondold át, mit építhetnél be belőlük.
  • Ügyelj a csillagos értékelésekre. A vendégek csillagos értékelést adhatnak bizonyos kategóriákra, és egy listából kiválaszthatják, mi ment jól, és mi lehetett volna jobb is. Figyelj a trendekre, például ha a vendégek következetesen a „túlzott rendetlenséget” választják a tisztaság értékelésekor, vagy a „nem egyértelmű utasításokat” a bejutás értékelésekor.

Fejlessz

Mindig lehet valamit javítani a vendégeknek kínált élményen.

  • Válaszolj a véleményekre. Amikor a vendégek javaslatokat írnak, köszönd meg nekik, és reagálj a visszajelzésükre. Ez megmutatja, hogy komolyan veszed a visszajelzéseket. Ha nyilvános véleményre válaszolsz, a válaszod a vélemény alatt fog megjelenni.
  • Összpontosíts a megoldásra. Ha probléma merül fel, azonosítsd a kiváltó okot, és találd ki, hogy mit tudsz befolyásolni. Egy sötét szobát például világosabbá tehetsz lámpákkal, árnyéktűrő növényekkel és tükrökkel.
  • Oszd meg a visszajelzést a segítőiddel. Lehet, hogy érdemes további útmutatást adni a társházigazdáknak és a takarítóknak. Ha például egy vendég morzsákat talál a kanapén, ezt tudasd mindenkivel, aki részt vesz a takarításban.
  • Frissítsd a hirdetésedet. A vélemények általában azt tükrözik, hogy mennyire felelsz meg az elvárásoknak. Ügyelj rá, hogy a kényelmi szolgáltatásaid, a fényképeid és a szálláshely leírása megfeleljen az aktuális valóságnak.

A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

Airbnb
2024. febr. 26.
Hasznosnak találtad?